21 Şubat 2017 Salı

LUKOİL

Üç senelik süre zarfında, bölgedeki istasyon ağımızın kalite dönüşüm sürecini tamamlamış olup, Türk Tüketicisinin de beğenisini kazanan seçkin ürün ve hizmet kalitesini lokasyona bakmaksızın tüm halkalarında homojen olarak sunmaya devam etmeyi hedeflemekteyiz.

Stratejik gelişim programımızda SEÇ-G standartlarına, akaryakıt kalite güvencesinin sağlanmasına önem vermemizle beraber, senede 4 milyon petrol deposunu doldurduğumuz ürünün yüksek kalitesini korumak için ciddi yatırımlar ve araştırmaları gerçekleştirmekteyiz. 

Bayi ilişkilerimizde yeni ve müşteri odaklı işbirliği modelini uygulamaktayız. Tüketiciler akaryakıt tasarrufuna önem vermeye başlamakla beraber, taleplerinin standartlarını ve beklentilerini de yükseltmiştir. Bunun için de bayi ilişkilerimizin temelini, bu istikamete yönelik ortak projeler dâhilinde yapılandırmaktayız.
LUKOIL'in bir dünya markası olması, mevcut ve potansiyel bayilerimiz ile yaptığımız iletişim ve temasların her aşamasında olumlu etki yaratmaktadır. Hâlihazırda LUKOIL'in perakende satış ağı Rusya, ABD ve CIS ile Avrupa ülkeleri gibi dünyanın 27 ülkesinde 6 bin'e yakın istasyondan oluşmaktadır. Her istasyonda LUKOIL'e has olan yüksek hizmet, çevre ve güvenlik standartlarıyla çevreci ECTO yakıtlarını sunuyoruz. Yeni yönetici takımımız, bayilerle LUKOIL'in güvenli ve kaliteli imajının korunması ile ilgili sorumluluğu paylaşacağı bir takım yeni projelere imza atmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder