18 Ocak 2017 Çarşamba

CARREFOUR İZMİR ALİAĞA

CarrefourSA, 2005 yılında Gima ve Endi marketlerini satın alarak sektördeki iddiasını güçlendirmiş; market ağını yaygınlaştırmış ve özellikle Anadolu’daki varlığını güçlendirmiştir.2013 yılında Şirket yönetiminin Sabancı Holding’e geçmesiyle yeni strateji oluşturulmuş ve bu doğrultuda insan kaynakları, teknolojik altyapı, market konsepti gibi birçok alanda 165 milyon TL değerinde yatırım yapılmıştır.Değişen market konseptleriyle CarrefourSA bugün; Hiper, Süper, Gurme, Mini ve E-Ticaret konseptleri altında farklı müşteri segmentlerine hizmet sunmaktadır.2015 yılını “Vites Büyütme Yılı” olarak nitelendiren Şirket, yeni satınalmalarla büyümeye devam etmiştir. İsmar ve 1e1 marketlerinden toplamda 55 mağaza satın alan CarrefourSA ayrıca Kiler Alışveriş Hizmetleri Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş.’nin %85 hissesini de satın almıştır.Güçlü bir finansal pozisyona sahip olan CarrefourSA, büyüme ve değer yaratma potansiyeli olan tüm projeleri kendi kaynaklarıyla değerlendirerek yatırımlarına devam etmeyi, bu sayede tüketiciler için yakın, keyifli ve değer yaratan alışverişin adresi olmayı hedeflemektedir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder